Pentru produsele livrate prin curier:
Daca alegerea facuta te nemultumeste in vreun fel, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, ai 14 zile calendaristice din momentul achizitiei, pentru a cere inlocuirea produsului, returnarea contravalorii acestuia sau inlocuirea cu un alt model.
Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
Atenție! Foliile de protecție nu se pot returna!
ATENȚIE! Costurile de transport în cazul produselor returnare în termenul legal (14 zile) vor fi suportate de consumator!
Dacă returnați un produs care a fost comandat cu serviciul de împachetare cadou, vă rugăm să rețineți că suma rambursată va include doar valoarea produsului returnat. Costul suplimentar pentru împachetarea cadou nu este rambursabil, deoarece acest serviciu a fost deja prestat în momentul procesării comenzii.
Conditii de returnare in termenul de 14 de zile din momentul achizitiei::
- Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern, exact cum a fost livrat si receptionat de client.
- Produsul trebuie returnat in cutia originala, impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.
- Toate acestea trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului. Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor de pe produse poate atrage refuzarea cererii de retur.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
- In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
Nu se vor accepta retururile in termen de 14 zile calendaristice, daca produsele prezinta urme de uzura si nu mai pot fi revandute.
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, putem solicita valoarea pentru readucerea in stadiul initial. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari tehnice a produsului returnat facuta de catre departamentul tehnic xband.
În cazul în care consumatorul se răzgândește, optează pentru un alt produs și dorește să îl schimbe (nu îi place culoarea, nu a nimerit dimensiunile etc.), taxele de Tur-Retur sunt suportate de către acesta.
În cazul în care consumatorul refuză și produsul revine la SC MOLHOME GMC SRL, iar la o dată ulterioară același consumator dorește din nou expedierea, el va suporta taxa de transport a noii expedieri plus taxa de revenire a coletului la SC MOLHOME GMC SRL.
*Observatii: 1. Returnarea se face cu Fan Courier sau cu orice alta firmă de curierat, care aduce produsul la sediul SC MOLHOME GMC SRL!
2. Returnarea contravalorii produsului este efectuata prin virament bancar, si avem rugamintea sa ne furnizezi contul IBAN pentru a iti putea returna banii.
Înainte de a trimite returul și pentru a nu apărea unele probleme, rugăm consumatorul să contacteze SC MOLHOME GMC SRL, pentru a le preciza pașii ce trebuie urmați!
Cererea de retur se face prin email la adresa: contact@xband.ro sau ne puteti contacta telefonic la numarul 0738433625.
Taxa de Aducere la Conformitate pentru Produse Returnate
Pentru a asigura calitatea produselor returnate și respectarea condițiilor de revânzare, acceptăm retururile numai în condițiile în care produsele sunt returnate în starea și ambalajul original. În caz contrar, se va aplica o taxă de aducere la conformitate pentru acoperirea costurilor necesare readucerii produsului la o stare corespunzătoare pentru revânzare.
Produsele returnate trebuie să respecte următoarele condiții:
- Ambalajul trebuie să fie cel original, intact și nedeteriorat.
- Toate accesoriile inițial incluse în pachet trebuie să fie returnate împreună cu produsul.
- Produsele trebuie să fie intacte, fără urme de uzură sau deteriorări fizice.
- Produsele trebuie să fie returnate în stare perfecta, asamblate ( cum au fost receptionate de catre consuamtor), exact cum au fost livrate, pentru a evita posibile deteriorări.
Exemple de aplicare a taxei de aducere la conformitate:
- Lipsa ambalajului original – Se aplică o taxă de 10% din valoarea produsului.
- Produsul returnat dezasamblat sau incomplet asamblat – Se aplică o taxă de 20% din valoarea produsului, pentru acoperirea costurilor suplimentare de manipulare și asamblare.
- Produse care prezintă urme de uzură, zgârieturi sau lipsuri de accesorii – Se aplică o taxă între 20% și 40%, în funcție de gradul de deteriorare.
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, valoarea taxei va fi dedusă din suma rambursată clientului, proporțional cu neconformitățile identificate.
Aceste măsuri au scopul de a asigura o experiență corectă pentru toți clienții noștri și de a menține calitatea produselor disponibile.
Daca optezi pentru returnarea contravalorii produsului, conform legii suma se returneaza in maxim 14 zile lucrătoare.
Pentru comenzile achitate printr-un cont bancar, returnarea contravalorii produsului este posibila doar in acelasi cont din care s-a efectuat plata.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0738433625. in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa contact@xband.ro
Pentru o administrare eficientă a cererilor, reclamatiilor și solicitărilor transmise prin e-mail către SC MOLHOME GMC SRL, clientul este invitat să raspunda în termen de 24 de ore de la expedierea acestuia. În lipsa unei confirmări de primire din partea clientului în intervalul menționat, cererea inițială va fi considerată închisă și procesată ca finalizată. SC MOLHOME GMC SRL, nu își asumă responsabilitatea în cazul în care e-mailul transmis de noi este redirecționat către folderul de spam al clientului sau alte secțiuni similare de filtrare a mesajelor. Această procedură nu aduce atingere drepturilor legale ale clientului și se aplică pentru a asigura o gestionare optimă a tuturor solicitărilor.