- INFORMAȚII ADMINISTRATOR MAGAZIN ONLINE
Site-ul www.xband.ro este administrat de către SC MOLHOME GMC S.R.L. cu sediul pei str. Stefan cel Mare nr. 79, Romania, înregistrata la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J37/668/2019, Cod de Identificare Fiscală RO41412092, Tel. 0738433625 email contact@xband.ro
- PREZENTUL CONTRACT. OBLIGATIVITATE. CONTACT
Prezentul contract, cât și toate politicile la care acesta face referire (e.g., Politică de confidențialitate, Politica de retur, Politica privind utilizarea modulelor cookie) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul contract și politicile indicate.
Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni și Condiții. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica termenii care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând site-ul web www.xband.ro veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor.
Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la contact@xband.ro sau prin completarea formularului de contact și o să vă răspundem în cel mai scurt timp.
3.ELEMENTE DEFINITORII
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor bunurilor și serviciilor ofertate de către Comerciant, prin intermediul magazinului online www.xband.ro către consumatorul final.
Astfel, următorii termeni se definesc astfel:
– bunuri și servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către Comerciant cumpărătorului;
– comandă: solicitarea de bunuri sau servicii prezentate în oferta magazinului online www.xband.ro;
– comerciant: S.C. MOLHOME GMC S.R.L. prin site-ul web www.xband.ro;
– compatibilitate: orice produs ce poate fi folosit cu brand-ul compatibil, dar nu poartă branding-ul producătorului produsului original (exemplu căști compatibile Iphone – nu poarta branding-ul Apple);
– contract: confirmarea comenzii consumatorului de către vânzător (confirmarea unei comenzi se poate face doar telefonic sau electronic);
– cumpărător (consumator) : orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociații care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale, de producție sau liberale;
– descrierea produsului: informațiile și caracteristicile produsului astfel cum au fost furnizate de către producător, fără posibilitatea cumpărătorului de a angaja răspunderea Comerciantului pentru descriere necorespunzătoare;
– durata medie de utilizare – intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părți, în cadrul căruia produsele de folosință îndelungată trebuie să își mențină caracteristicile funcționale, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare și exploatare;
– garanție: orice angajament asumat de vânzător sau producător fată de consumator, fără solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a prețului plătit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumpărat, dacă acesta nu corespunde condițiilor enunțate în declarațiile referitoare la garanție sau în publicitatea aferentă;
– reparare – în caz de lipsă de conformitate, aducerea unui produs la conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare;
– vânzător: persoana fizică sau juridică autorizată, care, în cadrul activității sale, comercializează produse în condițiile unui contract încheiat cu consumatorul;
– viciu ascuns – deficiența calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută și nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obișnuite de verificare.
- INFORMATII DESPRE PRODUS ȘI PROCEDURILE X-BAND
- ÎNREGISTRAREA CONTRACTULUI ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI
Contractul dintre Comerciant și cumpărător se încheie în momentul în care comanda va fi acceptată în mod expres și acesta va primi, în acest sens, un e-mail în care îi va fi confirmată livrarea.
În măsura în care Comerciantul nu va accepta comanda, dar au fost retrase sume de bani, Comerciantul va proceda la rambursarea acestor sume în cel mai scurt timp.
Comerciantul își rezervă dreptul de a decide, în mod unilateral și fără a preciza motivul, încheierea sau nu a unui contract de vânzare. Nu va avea nicio răspundere față de cumpărător în situația în care refuză să dea curs unei comenzi. Dreptul de proprietate asupra produselor se va transfera către cumpărător numai după ce a realizat plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare.
Prin lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.xband.ro , cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care Comerciantul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).
O comanda este compusa din următoarele:
– bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
– mențiuni clare cu privire la datele în vederea facturării, livrare precum și alte cereri speciale;
– specificațiile cumpărătorului.
Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune și confirmarea comenzii și a contractului. Etapele complete sunt următoarele:
– înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comanda înregistrata;
– preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări);
– încheierea contractului reprezentând momentul confirmării comenzii;
– livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări împreună cu clientul.
Mesajele trimise în mod automat de sistem nu confirmă existența produsului în stoc și nici încheierea contractului de Vânzare-Cumpărare. Comenzile sunt preluate/înregistrate și numai după confirmarea furnizorului cu privire la disponibilitatea produsului în stoc, comenzile sunt acceptate și onorate.
Produsele aflate în oferta magazinului online www.xband.ro se pot vinde numai în baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pașilor mai sus menționați în timpul programului de lucru al Departamentului de Vânzări. O comanda neconfirmată nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate în ordinea cronologică în care au fost înregistrate în baza de date. O comandă care conține produse afișate în site cu următorul status: STOC MAGAZÎN, STOC FURNIZOR nu pot fi onorate în cazul în care pe același produs a fost înregistrată o altă comandă înaintea ei din punct de vedere cronologic și ulterior confirmată, astfel stocul epuizându-se.
- MENTIUNI PRIVÎND STOCUL PRODUSELOR
Preturile și stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile. Preturile din comenzi și proforme sunt valabile 3 zile de la data emiterii acestora. Pentru produse care se aduc pe baza de comanda speciala se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului. În cazul în care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apăruta.
Nu putem garanta faptul că orice produse care au fost incluse la un moment dat pe site-ul Comerciantului vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.
Stocul produselor comercializate de către magazinul online al Comerciantului este menționat astfel:
– ÎN STOC: produsul se afla în stocul fizic (ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL) și se poate ridica / livra în baza unei comenzi online, DUPĂ CONFIRMAREA COMENZII (Acceptarea comenzii). Comenzile produselor cu statusul ÎN STOC vor fi onorate în ordinea cronologică în care sunt înregistrate în baza de date. Toate produsele afișate cu statusul ÎN STOC au un număr limitat de bucăți. Actualizarea stocurilor se face conform celor menționate mai sus – în consecință pot apărea situații în care un produs comandat cu status ÎN STOC sa devină indisponibil în cazul în care acesta a fost confirmat pe o comandă anterioară.
– STOC FURNIZOR : produsul/produsele din stocul furnizorului sunt disponibile în număr limitat (ÎN LIMITA STOCULUI DISPONIBIL). Comanda urmând a fi acceptată ulterior confirmării cantității disponibile în stocul furnizorului de către agentul de vânzări. Actualizarea stocului la furnizor se face la un interval de pana la 15 zile din momentul preluării comenzii. În situația în care produsul nu se mai afla în stocul furnizorului veți fi informat cu privire la acest aspect.
Având în vedere ca actualizarea stocurilor aflate la furnizor nu este făcută într-un interval care sa permită o informare exacta, pot apărea cazuri în care un produs afișat în stoc furnizor sa nu se mai afle de fapt pe stoc. De asemenea, există posibilitatea ca aceste produse să poată fi aduse doar pe comandă speciala, cu termene de livrare de la 2 zile până la 60 de zile. Informația fiind preluata de la furnizor, nu ne asumam responsabilitatea dacă produsul respectiv nu se află în stocul acestuia.
– STOC EPUIZAT : produsul nu se afla în stocul Comerciantului și nici în stocul furnizorului.
Opțiunea de Precomandă
Prin utilizarea opțiunii de precomandă, clienții au posibilitatea de a achiziționa produse înainte ca acestea să fie disponibile în stocul nostru. Este important de reținut că livrarea produselor precomandate poate varia în funcție de disponibilitatea acestora la furnizor.
După plasarea unei precomenzi, termenul estimat de livrare poate varia între 1 și 30 de zile lucrătoare. Facem toate eforturile pentru a ne asigura că produsul va fi livrat în cel mai scurt timp posibil, însă, în anumite situații, pot apărea întârzieri care nu țin de controlul nostru (ex. probleme de producție, transport internațional etc.).
Veți fi notificat prin e-mail sau telefonic cu privire la stadiul comenzii dumneavoastră și orice eventuală modificare a termenului de livrare.
Dacă întârzierile depășesc termenul maxim de 30 de zile, aveți opțiunea de a solicita anularea precomenzii și rambursarea integrală a sumei achitate.
- 5. DREPTUL DE RETRAGERE ȘI GARANȚIA PRODUSELOR
- DREPTUL DE RETRAGERE.
Potrivit OUG 34/2014, dacă sunteți consumator persoana fizică aveți dreptul de vă retrage din contract, fără vreun motiv anume, în termen de 14 zile ce curge de la data intrării în posesia fizică a produselor comandate.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a va retrage din prezentul contract, utilizând o declarație, de exemplu, o scrisoare trimisa prin e-mail. E-mail: contact@xband.ro,
Telefon: 0738433625.
În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat, folosirea lui nu este însă obligatorie.
Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
CONSECINȚELE RETRAGERII
Daca vă retrageți, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuare a valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționarii produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere. Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiată.
În cazul în care ați recepționat produse în legătura cu contractul, expediați produsele sau ni le înmânați direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele întra în posesia Comerciantului înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Condițiile dreptului de retragere se aplica doar consumatorilor persoane fizice, definite în art. 2, pct.1 al OUG 34/2014.
Va trebui sa suportați costul direct al returnării produselor. Consumatorul este responsabil de integritatea produsului pana la intrarea în posesia Comerciantului.
Sunteți responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.
La solicitarea și cu acordul consumatorului, Comerciantul poate recomanda cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda inițială va fi anulata la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.
Daca va gândiți sa returnați produsul, nu îl utilizați! Utilizarea produselor atrage după sine imposibilitatea retragerii din contract. Dreptul de retragere exista pentru a va permite sa examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile de utilizare gratuită.
Nu pot fi returnate produsele care:
- au făcut obiectul unei comenzi speciale
- au fost distinct personalizate la cererea consumatorului
- au fost confecționate după specificațiile consumatorului (ex: nuanțarea produsului în culoarea dorita de client)
- prezintă urme de lovire, deteriorare, uzura
- au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre.
- sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.
Pentru o administrare eficientă a cererilor, reclamatiilor și solicitărilor transmise prin e-mail către SC MOLHOME GMC SRL, clientul este invitat să raspunda în termen de 24 de ore de la expedierea acestuia. În lipsa unei confirmări de primire din partea clientului în intervalul menționat, cererea inițială va fi considerată închisă și procesată ca finalizată. SC MOLHOME GMC SRL, nu își asumă responsabilitatea în cazul în care e-mailul transmis de noi este redirecționat către folderul de spam al clientului sau alte secțiuni similare de filtrare a mesajelor. Această procedură nu aduce atingere drepturilor legale ale clientului și se aplică pentru a asigura o gestionare optimă a tuturor solicitărilor.
- GARANȚIA PRODUSELOR
S.C. MOLHOME GMC S.R.L. garantează că produsele livrate sunt cele livrate de producător, sigilate (în forma în care provin de la furnizori) și însoțite de factura fiscala, chitanța ( eliberata de administrator sau firma de curierat) și după caz certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție). Produselor comercializate le este garantată calitatea pe perioada înscrisa pe ambalaj, în condițiile respectării condițiilor normale de utilizare astfel cum au fost definite de către furnizor în fisa tehnica a produsului.
Conform dispozițiilor legii 449/2003, Garanția va preciza elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare, modalitățile de asigurare a garanției – întreținere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului și ale unității specializate de service.
Garanția produselor comercializate de către Comerciant este asigurată de către service-urile autorizate ale distribuitorilor sau producătorilor, prin predarea acestora în cazul lipsei conformității, către centrul de preluare al garanțiilor Comerciantului sau direct către centrele de service autorizate specificate în certificatul de garanție.
Mai multe detalii despre condițiile de garanție se regăsesc în pagina dedicata:
https://xband.ro/produse-și-garantie/
Termenul de garanție comercială oferit de către Comerciant este de 3 de luni de la data achiziționării produsului de către cumpărător. Garanția produsului este valabila doar pe perioada îndeplinirii cumulative a următoarelor condiții:
– produsul nu corespunde descrierii;
– are caracteristici diferite de cele prezentate cumpărătorului;
– este imposibil de utilizat;
– nu prezintă calitățile și randamentul normal pentru produse de același tip;
– nu a fost montat/asamblat corect, ca urmare a unor instrucțiuni neadecvate oferite de către vânzător;
Orice reclamație referitoare la integritatea produselor nu va fi luată în considerare ulterior daca nu a fost urmată procedura Comerciantului, iar Garanția nu va acoperi aceste produse, fiind considerată o acceptare tacită a cumpărătorului. Produsul nu va fi acoperit de Garanție nici în cazul deteriorării produsului ca urmare a utilizării necorespunzătoare de către cumpărător.
Pentru o administrare eficientă a cererilor, reclamatiilor și solicitărilor transmise prin e-mail către SC MOLHOME GMC SRL, clientul este invitat să raspunda în termen de 24 de ore de la expedierea acestuia. În lipsa unei confirmări de primire din partea clientului în intervalul menționat, cererea inițială va fi considerată închisă și procesată ca finalizată. SC MOLHOME GMC SRL, nu își asumă responsabilitatea în cazul în care e-mailul transmis de noi este redirecționat către folderul de spam al clientului sau alte secțiuni similare de filtrare a mesajelor. Această procedură nu aduce atingere drepturilor legale ale clientului și se aplică pentru a asigura o gestionare optimă a tuturor solicitărilor.
- 6. PLATA PRODUSELOR
Plata produselor se poate face numerar (la punctul de lucru sau ramburs, direct către curier), OP, Card Bancar (plata online pe site). Sumele achitate prin modalitatea de plată online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de către procesatorul de plăti, și direcționate automat către contul bancar al S.C. MOLHOME GMC S.R.L. , în termen de aproximativ 72 de ore. Ținem să atragem atenția ca acest proces se face automat, fără intervenția vreunui angajat al Comerciantului. Confirmarea comenzii se va efectua după verificarea și confirmarea încasării. În situația în care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face într-un termen de maxim 5 zile lucrătoare de la comunicarea către client.
În situația returnării/deblocării sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacității de a livra produsele), va rugam sa luați legătura cu banca emitenta a cardului deoarece în funcție de protocolul încheiat cu banca, deși un reprezentant al comerciantului solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea într-un termen de pana la 30 zile.
Conform art 8.5 al contractului agreat între mobilpay.ro și Comerciant, operațiunile plătite prin card nu trebuie sa facă obiectul unei returnări parțiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. În cazul anulării comenzii sau returnării acesteia de către cumpărător, Comerciantul trebuie să folosească funcționalitățile puse la dispoziție de soluția software pentru anularea operațiunilor. […] Comerciantul se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instrucțiunile, procedurile de procesare și normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurării site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.
- 7. LIVRAREA PRODUSELOR
Livrarea produselor se face conform informațiilor puse la dispoziție pe site-ul https://xband.ro/livrare/
Timpii de livrare din pagina mai sus menționată se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucrătoare și pot varia de la 24 ore pana la 30 de zile.
Se recomandă verificarea produsului din punct de vedere al specificațiilor, accesoriilor cu care este livrat – în cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos menționate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută în momentul recepționării comenzii, iar în cazul sesizării unei neconformități, sesizarea sa fie făcută în maximum 48 de ore de la recepționare, la adresa de e-mail: contact@xband.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
În cazul comenzilor cu verificare colet este obligatorie verificarea de către client în prezența agentului de curierat a integrității ambalajului, produsului și accesoriilor. Orice reclamație ulterioară referitoare la integritatea produselor nu va fi luată în considerare ulterior dacă nu au fost urmați pași procedurali mai sus menționați.
ATENȚIE !!! În cazul coletelor care prezintă ambalaj deteriorat (urme de șoc, ruptură, crăpături, contact cu lichide) sau suspiciunea unei neconformități se recomanda și se insistă asupra verificării produsului/produselor cât și a accesoriilor în prezența agentului de curierat cât și a întocmirii unui proces verbal de constatare în care sa fie consemnate orice neconformități sau să se refuze recepția coletului sau produsului/produselor.
Recepția coletelor sau produselor care prezintă urme de neconformități fără respectarea indicațiilor Comerciantului se realizează prin asumarea răspunderii de către client !
În cazul comenzilor cu ridicare din Showroom, clientul are obligația să verifice integritatea ambalajului cât și a produsului și accesoriilor în prezența agentului de vânzare în spațiul delimitat pentru testare (banc probe). În situația în care se sesizează orice neconformitate refuzați recepția produsului.
Pentru o administrare eficientă a cererilor, reclamatiilor și solicitărilor transmise prin e-mail către SC MOLHOME GMC SRL, clientul este invitat să raspunda în termen de 24 de ore de la expedierea acestuia. În lipsa unei confirmări de primire din partea clientului în intervalul menționat, cererea inițială va fi considerată închisă și procesată ca finalizată. SC MOLHOME GMC SRL, nu își asumă responsabilitatea în cazul în care e-mailul transmis de noi este redirecționat către folderul de spam al clientului sau alte secțiuni similare de filtrare a mesajelor. Această procedură nu aduce atingere drepturilor legale ale clientului și se aplică pentru a asigura o gestionare optimă a tuturor solicitărilor.
ORICE RECLAMAȚIE ULTERIOARĂ CU PRIVIRE LA INTEGRITATEA PRODUSULUI, ACCESORIILOR SAU AMBALAJULUI NU VA FI LUATĂ ÎN CONSIDERARE!
Transferul riscului se realizează conform OUG 34/2014*
- 8. DREPTURILE DE AUTOR
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin în totalitate SC MOLHOME GMC SRL și nu se pot folosi sau copia fără acordul scris al proprietarului. Cei care accesează acest site web au următoarele drepturi:
– explorarea conținutului www.xband.ro
– reproducerea, traducerea sau utilizarea informațiilor publicate, numai cu acordul sursei;
– înserarea în paginile proprii a unor legături către acest site web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea site-ului www.xband.ro);
– persoana care își bazează deciziile, acțiunile sau inacțiunea sa pe informațiile conținute în acest website își asumă răspunderea integrală pentru eventualele pierderi suferite;
– Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conține accesorii ce nu sunt incluse în pachetul standard al produsului;
– Specificațiile tehnice sunt informative, pot fi schimbate fără nevoia de înștiințare prealabila și nu constituie obligativitate contractuala.
– O eventuala încălcare a dreptului de autor sesizată pe site se poate raporta la următoarea adresa de e-mail: contact@xband.ro
- 9. PROTECTIA ȘI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Pentru mai multe informații privind politica noastră de protecție și prelucrare a datelor cu caracter personal accesați pagina Prelucrarea datelor cu caracter personal.
- 10. RETURNAREA PRODUSELOR
Returnarea produselor se supune legislației în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Toate detaliile despre procedura returnare se regăsesc pe pagina dedicată:
Returnarea produselor în vederea redirecționării către service-urile autorizare/agreat de furnizor/distribuitor/producător se va face respectând indicațiile procedurii de retur(mod ambalare, depozitare, manipulare, cost transport).
ATENȚIE! Costurile de transport în cazul produselor returnare în termenul legal (14 zile) vor fi suportate de consumator, în valoare de 19 lei pentru coletele trimise prin curier si de 14 lei pentru coletele cu Easybox pentru accesoriile pentru smarwatch (Bratari, Incarcatoare, Huse.) si de 23.99 pentru lampi solare si proiectoare solare!
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este în sarcina clientului, iar în caz de retur taxa de transport achitată la livrare nu se restituie.
Atenție! Foliile de protecție nu se pot returna!
În cazul în care consumatorul se răzgândește, optează pentru un alt produs și dorește să îl schimbe (nu îi place culoarea, nu a nimerit dimensiunile etc.), taxele de Tur-Retur sunt suportate de către acesta.
În cazul în care consumatorul refuză și produsul revine la SC MOLHOME GMC SRL, iar la o dată ulterioară același consumator dorește din nou expedierea, el va suporta taxa de transport a noii expedieri plus taxa de revenire a coletului la SC MOLHOME GMC SRL.
În cazul în care consumatorul refuză produsul, acesta fiind plătit cu cardul bancar si coletul revine la SC MOLHOME GMC SRL, iar consumatorul dorește restituirea banilor, acesta o să suporte taxele de transport. Atât Tur, adică din momentul plecării produselor de la SC MOLHOME GMC SRL, cât si Retur, adică întoarcerea produselor la SC MOLHOME GMC SRL.
Expeditorul răspunde de corectitudinea datelor înscrise pe documentul de transport (AWB) cât și de ambalarea corectă și etichetarea coletelor.
Coletele trimise de către expeditor trebuie să fie ambalate într-un mod care să protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toată durata transportului (se recomandă folosirea elementelor de siguranță, ex: polistiren, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomandă ambalarea coletului astfel încât să corespundă greutății, formei și naturii conținutului, cât și modului și duratei transportului.
Ambalajul trebuie să protejeze conținutul astfel încât să nu poată fi deteriorat prin presiune sau manipulări succesive, putând fi, după caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri suma din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (retururi repetate).
Pentru o administrare eficientă a cererilor, reclamatiilor și solicitărilor transmise prin e-mail către SC MOLHOME GMC SRL, clientul este invitat să raspunda în termen de 24 de ore de la expedierea acestuia. În lipsa unei confirmări de primire din partea clientului în intervalul menționat, cererea inițială va fi considerată închisă și procesată ca finalizată. SC MOLHOME GMC SRL, nu își asumă responsabilitatea în cazul în care e-mailul transmis de noi este redirecționat către folderul de spam al clientului sau alte secțiuni similare de filtrare a mesajelor. Această procedură nu aduce atingere drepturilor legale ale clientului și se aplică pentru a asigura o gestionare optimă a tuturor solicitărilor.
Taxa de Aducere la Conformitate pentru Produse Returnate
Pentru a asigura calitatea produselor returnate și respectarea condițiilor de revânzare, acceptăm retururile numai în condițiile în care produsele sunt returnate în starea și ambalajul original. În caz contrar, se va aplica o taxă de aducere la conformitate pentru acoperirea costurilor necesare readucerii produsului la o stare corespunzătoare pentru revânzare.
Produsele returnate trebuie să respecte următoarele condiții:
- Ambalajul trebuie să fie cel original, intact și nedeteriorat.
- Toate accesoriile inițial incluse în pachet trebuie să fie returnate împreună cu produsul.
- Produsele trebuie să fie intacte, fără urme de uzură sau deteriorări fizice.
- Produsele trebuie să fie returnate în stare perfecta, asamblate ( cum au fost receptionate de catre consuamtor), exact cum au fost livrate, pentru a evita posibile deteriorări.
Exemple de aplicare a taxei de aducere la conformitate:
- Lipsa ambalajului original – Se aplică o taxă de 10% din valoarea produsului.
- Produsul returnat dezasamblat sau incomplet asamblat – Se aplică o taxă de 20% din valoarea produsului, pentru acoperirea costurilor suplimentare de manipulare și asamblare.
- Produse care prezintă urme de uzură, zgârieturi sau lipsuri de accesorii – Se aplică o taxă între 20% și 40%, în funcție de gradul de deteriorare.
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, valoarea taxei va fi dedusă din suma rambursată clientului, proporțional cu neconformitățile identificate.
Aceste măsuri au scopul de a asigura o experiență corectă pentru toți clienții noștri și de a menține calitatea produselor disponibile.
- 11. FORTA MAJORA
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
- 12. ÎNFORMATII DESPRE PRODUSE ȘI SERVICII
Aceste pagini constituie o prezentare generala a gamei de produse și servicii a SC MOLHOME GMC SRL distribuite în Romania. Imaginile produselor de pe site sunt cu titlu de prezentare și nu atrag responsabilitatea SC MOLHOME GMC SRL.
SC MOLHOME GMC SRL își rezerva dreptul de a modifica/actualiza informațiile ce figurează în prezentul site pe internet, mai ales pe cele referitoare la caracteristicile tehnice, la echipamentele modelelor prezentate și la prețuri, în orice moment, fără preaviz, ținând cont de trăsătura interactivă a site-ului, fără ca modificările sa presupună responsabilitatea SC MOLHOME GMC SRL, a membrilor rețelei sale sau a angajaților săi.
SC MOLHOME GMC SRL este la dispoziția dumneavoastră pentru orice informație, în special referitoare la tarife, la disponibilitatea modelelor prezentate, precum și la cele mai recente evoluții ale acestora.
Produsele comercializate de SC MOLHOME GMC SRL sunt compatibile cu brandurile afișate (nu sunt originale)!
Produsele comercializate de SC MOLHOME GMC SRL se pot folosi pentru brandurile afișate!
- 13. POLITICA DE SERVICE
În vederea soluționării într-un termen cat mai scurt a sesizărilor cu privire la neconformitatea produselor achiziționate din magazinul online al Comerciantului, recomandăm redirecționarea acestora către service-urile autorizate de producător/distribuitor/furnizor. Informațiile cu privire la datele de contact vor fi furnizate de personalul site-ului, după comunicarea de către cumpărător a documentelor doveditoare achiziției. În situația în care clientul întâmpină dificultăți sau nu dorește contactarea service-ului agreat (de operatorul economic), se recomandă redirecționarea produsului în pachet cat mai complet către punctul de lucru al Comerciantului în vederea aducerii la conformitate.
ATENȚIE! Costurile de transport în cazul redirecționării către service-urile autorizate/agreate sunt suportate de către operatorul economic (www.xband.ro).
Nu ne asumăm răspunderea pentru produsele demontate și ambalate necorespunzător de către consumator cat și în cazul în care nu sunt respectate indicațiile de montare/demontare, ambalare, manipulare, transport.
Produsul se va trimite prin Sameday – către punctul de lucru al Comerciantului, cu plata transportului la destinatar. Acesta va trebui ambalat corespunzător în vederea transportului și manipulării în mod succesiv, pentru a evitarea eventualelor deteriorări.
Modul de ambalare:
Se recomanda împachetarea în ambalajul original conform indicațiilor furnizate de producător.
Orice ambalare necorespunzătoare poate duce la deteriorarea produsului pe timpul transportului, în consecință îndrumam consumatorul sa folosească mijloacele de ambalare corespunzătoare(suporți susținere, pungi de aer, cutie).
Coletul trebuie sa conțină, pe lângă produs și accesorii, o copie a facturii de achiziție sau certificat de garanție și o nota cu datele de contact precum și problema reclamată la produsul în cauză.
Termenul de rezolvare este de 2-15 zile.